19 september 2008

Veckan som gått...










Ja denna vecka har bara flugit iväg. I torsdags fick jag den här lyktan som jag köpte när jag hade ljuspartyt


Bilderna vart inte toppen men ni ser att de lyser i alla fall
Tobias har varit helt underbar han har fixat med maten, handlat och fixat med Ellen.

Pernilla och Izabelle har varit här och kikat på Astrid i veckan hon fick en jättefin dress och badcape i rosa med bamse på, den var så fin.

Igår var vi och vägde Astrid på BVC hon väger nu 3030g så hon har gått upp och det är ju bra . Vi mätte Ellen när vi var på BVC och hon var 98cm lång så snart är hon en meter lång.

Våran lilltjej är så stor som ni kan se på bilden. Varje morgon ska hon titta till Astrid och helst pussa på henne också.

Astrid har även badat för första gången och det verkade som om det var skönt så vi kanske får en till tjej som är tokig i vattnet. För Ellen är helt galen i att bada och duscha.


Nu ska jag ta och hänga lite tvätt och vänta in Tobias och Ellen som har åkt till stugan och Hållnäs för att ta upp potatisen idag. Ellen hade tydligen legat i åker och plockat potatis, med vad gör det bara det är roligt.

Min bror och hans sambo kanske kommer senare och hälsar på med sina tjejer Lisen och Elsa. Så då blir det väl full fart på Ellens rum antar jag. Kanske ska slänga ihop en kaka så man har lite fikabröd också.


För den som är intresserad har jag tupperware på tisdag kl 20 fikar gör vi innan.

Välkomna!



































































































































Inga kommentarer: