30 september 2008

Fika

Lämnade Ellen kl 9 i morse sedan gick jag vidare till Carro och fick lite kaffe där. Så roligt att bara sitta och surra och ta det lugnt. När jag kom dit så ringde mobilen och det var Lotten, prästen som vigde mig och Tobias när vi gifte oss. Både jag och Tobias har velat att hon ska döpa Astrid och så blir det nu.
1:advent kl 13.00 i Hållnäs kyrka ska Astrid döpas. Sen blir det mat på holmarna. Vad det blir för mat har vi inte bestämt än men det ordnar sig nog det är ju ett tag kvar. Men skönt att kyrkan är klar i alla fall. Nästa vecka ska det bli gå av, nu ska kilona bort. Ska gå med Carro och Folke, vi tar nog våra gamla rundor som vi gick när Ellen och Ebbe var småttingar.
Ikväll ska jag till Sandra på ljusparty minsting tar jag med mig och stora tjejen får vara hemma med pappa.

Inga kommentarer: