07 september 2008

Lat söndag

Vaknade kl 03.42 i morse av att Kjelle skällde nere Oskar som sover i våran säng uppe hakade självklart på.. Efter 5 min vaknar Ellen hon hittar inte nappen och grinar. Sen var det omöjligt för mig att somna om tittade på film till kl 06.00 sen gick jag ner och gav vovvarna mat, sen tog vi en promenad.
Just nu är jag själv Tobias tog med Ellen och åkte till K-rauta, skulle kolla om de hittade nåt de kunde laga kakelugnen våran med. Den har börjat att ryka in lite på ena sidan när man eldar. Den ska bort när det blir rust nere men den blir inte av just nu.

Det var meningen att vi skulle åka på hundutställning idag också, men tyvärr är inte jag så pigg och mina fötter passar just nu bara i ett par Foppa tofflor och det är inte jätte varmt att gå i dessa när det är grå mulet och regn i luften.

Nu ska jag gå ut med vovvarna igen sen blir det sängen tyvärr.
Nästa söndag har vårat tillskott kommit hem förhoppningsvis..

Inga kommentarer: