11 september 2008

Saft kok

Denna dag har mest gått åt till att vänta. Fick sitta och vänta ganska länge på narkos läkaren
hade tid kl 13 men fick inte träffa henne förens kl 14.30.
Efter det åkte vi till valbo och köpte glas flaskor för att min kära man tyckte att vi hade så mycket frukt på träden så då skulle man göra saft så nu är farmor och han i köket och kokar för fullt. Först har det kokats päron saft och nu ska det kokas rödvinbärs saft. Det är tur att han är energisk för jag är helt slut efter min tidiga morgon med Ellen. Talar om senare om jag hinner hur saften smakar, för min man dricker ju inte speciellt mycket saft så jag antar att jag blir den som får testa den.
Det jag har att göra nu ikväll är bädda rent, tvätta en maskin tvätt sen duscha och tvätta med den speciella svampen så man får bort bakterier.
Sen är det bara att gå och lägga sig och förhoppningsvis sova några timmar innan operationen i morgon. Jag skulle tydligen opereras som nr 2 i morgon.
Ska ha med datorn till BB men för att titta på film det var så tråkigt när jag fick Ellen att varken ha TV eller en radio på rummet.
Kan nog erkänna att jag är lite nervös..
Här kommer lite bilder från köket och saft koket...















Inga kommentarer: