08 september 2008

Måndag...




Vaknade av att telefon nere ringde, sprang ner det var mamma som skulle kolla hur allt var. Vart ett kort samtal, var så trött fast klockan faktiskt var 9.16 Ellen väckte jag kl 9.30 hon kommer säker vara jätte pigg ikväll men då får det vara så.
Min fötter är fortfarande så stora det är så drygt, när man har stl 35-36 så har man inte så mycket utrymme att svälla tyvärr. Tobias tycker att jag kunde ta hans stövlar men det tackade jag nej till.
Igår eftermiddag var Peter hit och fixade min dator som jag har uppe, hade lyckats få en trojansk häst så kul så. Men det fixade han galant med sig hade han sin dotter Olivia, hon och Ellen lekte på Ellens rum. Ellen träffade sin överman kan man säga. Men det kan hon behöva hon vill gärna bestämma och vara med. Därav alla fin blåmärken när hon kommer hem från dagis, förra veckan så hade hon fått ett slag rakt över ögat och jag trodde det skulle bli en blå klocka men det vart bara lite rött sen försvann det.
Kjelle åkte hem igår han också så då vart det damsugning och golvtorkning på en gång. Han lossar mer hår än Oskar. Det är ganska bra med Oskar för fast du har svart kläder och har honom i knät så lossar det inge hår från honom.
Det bästa av allt är att jag har fått tillbaka min lilla digitalkamera så skönt att slippa släpa den stora (det blir fina bilder men den är lite stor att ha med i väskan)




























Inga kommentarer: