07 november 2010

Söndag och sol...

Solen skiner så underbart!
Jag har varit ute sen kl 9 och plockat på gården och plockat träbitar, har även plockat ned det sista från övervåningen. idag ska isoleringen dit.
När jag kom in efter min städning fann jag en glad A i kanin buren, kaninen var dock inte lika glad. Så nu sitter det hänglås på buren!
I fredags så var vi och hämtade våra vinterdäck tillden nya bilen, vi har dock ingen bilen än :-(
vet inte ens om det har tillverkats än. Men den kommer för hoppningsvis innan jul!
I lördags så la jag och Tobias asfabord skivor i utbyggnaden och på dem ska sen isoleringen ligga och golvspånet på det. Spikade även nät för alla ventilations hål runt om det nya grundet för att slippa det äckliga kattpisset! Jätte kul att folk har katter men så äckligt när det pissar hos andra!
Jag har en spännade vecka framför mig ska bli så roligt med lite möten....

Inga kommentarer: