10 november 2010

Impulsköp och backspegel

Ja den här veckan bara spinger förbi, igår var jag till stan och beställde brunnar på Kakel design. Idag så var jag och hämtade dem, snabbt och smidigt. Har även köpt ett badkar kommer nog bli jättesnyggt när det kommer på plats om så där 8 månader kanske :-)
men vad gör de jag har ju ett i alla fall!!
Eftr jag hade hämtat brunnarna begav jag mig till zoo på söder, väl inne i butiken kom det in en tjej som frågade vem som ägde Gösta Samuelssons bilen som stod utan för.. hmm det var ju jag det. Då säger hon
-Du har fått backspegeln bortkörd av en buss!
När jag kom ut fattas höljet på spegeln.
De gulliga tjejerna på Maggans hade tagit både regnr och nr på bussen som gjorde det!
Så det var bara att åka till GS bil och prata med dem!
Ytterdörren har kommit den m hoppas bara att den kommer på plats snart så vi får huset tätt!!!

Inga kommentarer: