23 november 2010

Snö stormen

Ja den har kommit hit men jag skulle kanske inte direkt kalla den för storm det yr och det snöar
Mysigt!
Idag har jag hunnit lämna tjejerna på dagis och varit och beställt en lampa till strålkastaren.
Nu ska jag åka hem till Li och gå med mina prinsar som jag brukar kalla dem....
Ska bli så mysigt att ha dem en hel vecka över julen. Hoppas bara att den svart inte ska äta upp julgransmattan för i bland får han lite ideer för sig och då gnager han på lite allt möjligt!


Putte sovandes i mitt knä






Hubbe liggandes under bordet...

Nej nu ska jag pula in lite ved i alla spisar och sen åka iväg....


























2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina bilder :)

Kiznics.blogg.se

MYMiC sa...

så söta hundar!

tycker det är väldigt mysigt med snön ^^