19 november 2010

Fredags och fredags mys...

Ja då var det fredag, sista dagen på Tobias semester.
Lilla A spydde på dagis igår så henne fick jag hämta kl 10, lite febrig resten av dagen var hon men annars helt som vanligt! Och just nu är det inga fel alls på henne! äter och leker helt som vanligt.
Avluftningen till avloppet är klar d gjordes igår av min man och svärfar.
Rörmokaren kommer idag och ska göra klart det sista. Nu är huset nästa tätt, lägga i asfabord de sista facken bara. Katten kommer inte in och kan pissa i alla fall för nu är alla hål tilltäppta. Snuskiga djur!!!
Måste åka och kolla priser på inne dörrarna jag hittade igår oxå så jag vet om det blir dem eller inte! Annars så får jag leta vidare, men de här dörrarna skulle vara så fina.
I morgon har Lotta invigning av sitt nya kök, hoppas att vi kommer iväg!
Undrar vilka mer som kommer? Hahha garanterat skoj blir det i alla fall!

Inga kommentarer: