11 december 2008

Snöar igen

Här snöar det, så mysigt att det blir vitt och fint igen..tyvärr är det + grader. Morgonen började med att öppna kalendern med Ellen sen bar det av till dagis. Efter det var jag och tvättade av bilen, även om det bara blir att byta smuts så har jag gjort det i alla fall. Igår gjorde jag snoddas kaka till Ellens Lucia firande i morgon, gjorde även lussekatter igen (lägger in bilder senare)
Astrid fick sitta i bärselen och sova. Nu ska jag ta och tvätta och städa lite här sen ska Ellen hämtas.
På lördag blir det tjejmiddag här hemma. Carolin, Sandra, Sabine+1 och jag. Ska bli skoj. Efter middagen så ska vi gå på Holmarna Folketspark och se Cash is king, det är en kille från skutskär som ska spela. Hoppas på mycket folk, gäller att vara där i tid eftersom de bara tar in 130 personer.

Ha det bra!

Inga kommentarer: