08 december 2008

Lite bilder kommer här

Oj dagarna går bara förbi.. Här hemma är det bara jag och barnen Tobias har åkt till Motala och jobbatåter på torsdag hoppas jag. Första gången jag är självmed 2 barn, blir en prövning, då Ellen har en sån trotsig inställning just nu. Pappans envishet och mammans humör tyvärr, hoppas innerligt att det lilla undret Astrid blir lugnare. Här kommer det lite bilder från dopet i alla fall!

Jag och Astrid efter dopet hemma.

Astrid och Ellen efter dopet.


Världens underbaraste präst Lotten Sundin Björk
det var hon som vigde mig och Tobias kändes som hon var självklar att döpa Astrid.


Bästa och Astrid (vad skulle jag göra utan dig)



Christer, Pernilla Tobias, Ellen, jag och Astrid
Glömde berätta att Ellen ska börja på naturdagis, även Ebbe, Amelia och Tova ska börja där. Det blir nog toppen det.





1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Vännen!

Vilka fina bilder! Astrid har blivit stora damen :-)
Ska vi boka in nåt nästa vecka? Mån eller tisdag?

Vi hörs vidare. Ha en bra dag!

KRAM Linda :-)