15 december 2008

Här händer det grejer

I lördags så hade jag middag här hemma det vart jag, Carro, Sandra och Tobias. Tacopaj och sallad vart det. Carro hade med sig en flaska vin, och det mysiga som ni ser på kortet här nedanför. Glögg, Cash skiva och ljuset.
Kan säga att spelningen på Holmarna var toppen.
Tobias projekt här hemma just nu är att få klar våran spiskåpa i köket. Det vart sån skillnad så fort gipset kommit på, men i lördags när han började med strukturen så vart det ännu bättre. Hinken vi hade kvar sen vi gjode de andra rummen räckte bara till hälften så idag har vi ny hink och han ska fortsätta.

Kåpan börjar ta form med strukturen


Kåpan innan Tobias började



Mina fina ljus glas jag fick av Bästa de doftar underbart
(Jag har inte många nära vänner, men av de få jag har så är DU den absolut BÄSTA)

Astrid som pepparkaka när vi lussade hos farmor och farfar i lördags.
Ellen sjöng : I bäcken sitter näcken lurar småa barn
Vilken lusse låt va?!





Inga kommentarer: