16 december 2008

Sjukstuga var det här

Ellen vaknade och skrek i morse. Varm som en kamin bar jag henne ner på toa och tog tempen 40,2´visade den.. Så det var bara att ringa dagis och tala om att Ellen inte kommer idag och inte resten av veckan heller, så nu blir hon hemma från dagis ända till 7 januari. Både skönt och jobbigt då hon kryper på väggarna när hon är understimulerad. Jag skulle åka och hälsa på LINDA, LUDDE och VERA idag men det får bli en annan dag det. Tyvärr...
Hoppas att jag kan få hjälp att hämta bilen idag om den blir klar så jag får hem den i alla fall.

Kåpan i köket börjar bli klar ska bara på lite mer struktur sen så. Vi började med vårat kök sommaren 2005 då vi väntade Ellen och nu julen 2008 blir det förmodligen klart.. Hoppas jag, kanske inte ska begära så mycket då min man är egen företagare. Får man jobb så måste man ta dem.

Inga kommentarer: