15 november 2009

Söndag och regnet öser der..

Ute regnar det och det är så grått och trist... Tobias och Ellen åkte precis till stan och ska på simskolan, Astrid sover igen hon var så trött så det var bara grin hela tiden.
Vecka som har gått har jag jobbat på kyrkis och ska även göra det nästa vecka det är så roligt att komma igång att jobba. Astrid stor trivs på dagis så det gör ju saken ännu lättare. Nästa vecka ska jag jobba 4 dagar.

I fredags hade vi kalas för Ellen som hade fyllt 4, hon fick många fina saker.
I torsdags så hämtade jag mina beställningar från ljuspartyt. jag hade beställ en sån fin snögubbe var tvungen att prov elda i den på en gång och den sken så fint.....
Längtar så till 1:advent och till att få börja julpynta här hemma. Jag har ingen lust att åka iväg i jul utan vill bara vara hemma och mysa. Skönt att kunna vara hemma och lägga ungarna när man vill och inte passa alla saker som Astrid kan riva i. Får väl se om pappa/morfar gör oss sällskap.

Ha en toppen dag alla

Inga kommentarer: