08 november 2009

Fest och snart vardag igen

Ojj vad den här helgen gick fort.. I fredags så var vi på fest hos Louise och Henrik JÄTTEKUL var det. Så kul att leka lekar och att sitta och surra... Kände väl egentligen bara Louise och Henrik när vi kom dit, en det spelade inge roll för alla som var där och kom senare var jätte trevliga. Jag kom hem kl 1 tror jag och Tobias kom inte hem förens kl 3. Sen var det bara att gå upp på lördagen och få skjuts in till stan och jobba lite...

Tävlingarna innebar utklädning och och en massa tävlingar lagvis... SKITKUL med andra ord.. Det var längesen jag skrattade så mycket får återkomma med bilder.
Jag var m och tävla om att äta 3 skivor citron och sen skulle jag måla naglar på Henrik det vart inte snyggt men jag tror vi fick poäng.

Nu ska jag försöka få tvn från min man som spelar tv-spel.....

Inga kommentarer: