25 november 2009

Fortfarande regn..

Morgonen började jag och Astrid med att titta på rådjuren som gick utanför våra fönster, sen bar det av mot dagis och jobbet. Julplocket har nästa gjorts klart.....
Julgardinerna sitter uppe och ljusstakar, stjärnor börjar komma på plats. Men snön den lyser med sin frånvaro... Känns konstigt att det är första advent på söndag och att det inte ens finns en liten gnutta snö ute.
Helgen ska spenderas i Gävle och lite jobb. På lördag ska jag på Holmarna, hoppas att det blir lite folk.
Astrid har fått lite dagis snor och jag har fått lite hosta, men annars är vi friska.
Pratade med Pappa idag och som det låter nu så ska han komma hit på julafton, så nu är det bara att hoppas att det blir så. Blir det inte jul här hemma så ska jag nog ta och jobba, för det finns garanterat folk som vill vara ledig..
På fredag så ska jag åka iväg och söka jobb, hoppas att det blir napp!!!!!

Inga kommentarer: