03 september 2009

Torsdag och utflykt

Ska snart packa Ellens ryggsäck torsdag=utflykt. Astrid och jag ska gå hem och vila efter lämning på dagis idag, hon har varit vaken inatt med magknip igen. Idag ska jag även försöka komma iväg och hämta spån till Smilla och kolla om vårat fönster har kommit. Igår hade Ellen sin dans hon var nöjd tror jag i alla fall. Nu är det bara att hoppas att hon och Ebbe kommer in på simningen oxå.
På måndag börjar kyrkis igen så då kan man gå dit på dagarna med Astrid, kan hon behöva.
Hoppas att vi kan få ihop en resa till Ullared i höst det skulle vara så roligt att komma iväg och göra nåt utan barnen.
Börjar faktiskt längta till mitt ljusparty den 24 september var in på deras hemsida igår det har kommit så mycket fina saker, jultomten är så fin har även kommit nya dofter på ljusen.
Ellinor heter tjejen som ska ha mitt party den här gången, hon får nog några bokningar på nya partyn med.
Ha en toppen dag alla

Inga kommentarer: