01 september 2009

Gardiner av dukar..

Idag så har det sytts gardiner och varit på Ikea och nu sitter vi med en Astrid som har magknip.
Här kommer lite bilder på dagens verk.. Av 2 dukar gjorde jag 2 kappor till matrummet 2 kappor till lekstugan och 1 kappa till Ellens rum. Lika bra att använda tyget man har. Vart helt ok. Till Ellen hittade jag en sån mysig lampa idag på Ikea det var en massa småhål i den så det skiner så fint nu när det är mörkt. Den är inte så fin på bilden men i verkligheten så är den så mysig.
Mina nya blommor i köket som jag köpte på Plantagen i söndag
Ellens lampa som jag köpte på IKEA idag inte så fin på bild men den är så mysig när den lyser genom alla små hålen
Ena matrums fönstret vart ganska nöjd faktiskt, ska bara byta lampor så blir perfekt

En av dukarna som sen vart gardin både i lekstuga, matrum och Ellensrum

2: gången jag köper dukar och syr om till gardiner, funkar helt ok!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hittade din länk på lindas blogg :)
va händig du e :)
sigge har en likdan lampa fast grön.

Ha de bra!
/ Evelina