26 augusti 2008

Full dag

Idag har jag varit till Valbo med Sandra, fika på Ikea hann även till Owes en sväng innan det var dax att åka hem till Skutskär. Handlade lite mat sen hämtade jag Ellen.

Har hunnit tvätta 3 maskiner tvätt och bäddat rent i våran säng. Köksfönstren har äntligen blivit färdigmålade och fina (nu är det bara resten av huset som skulle det skulle behövas byta fönster på) så jag hann tvätta av de oxå.

Ellen har duschat slut på varmvattnet och ska nu fika och sedan hoppa i säng och titta på Bompis.

Sen får man en lugn kväll framför TV eftersom Tobias åkte till Stockholm och jobbade idag med både sugbilen och högtrycket.

Men det är faktiskt ganska lugnt alltid framför TV eftersom jag alltid får min vilja igenom när det gäller TV programmen.









Inga kommentarer: