20 mars 2009

Ja då var det helg igen då!

Jag sitter vid datorn nere, Tobias sitter uppe med Ellen. Astrid snusar bredvid mig, hon är 6 månader och har redan två tänder helt otroligt vad fort det går.
Idag så har jag varit hemma med Astrid och Ellen har varit på garaget med Tobias. En stolt tjej som fick åka lastbil både dit och hem. Sugbilarna är nog det bästa Ellen vet.
Tobias berättade idag när han kom hem att hon är så stolt när hon får åka med.

Igår så var vi till Valbo en sväng och kikade lite. På vägen hem så svängde vi in till Johan, Annika, Lisen och Elsa i stället så det vart en gröt ätning och en lite prat stund. Ellen sov kvar hos farmor och farfar igår så det var bara Astrid hemma med oss.

Äntligen så har jag haft mina jeans för första gången sen jag fick Astrid så nu börjar det kännas som det ska...Ska nog ta och boka upp golfsimulatorn någon helg framöver så man får komma igång och röra lite på sig. Längtar så mycket till sommaren och till att få spela golf.

Imorgon så har Ellen dans uppvisning ska bli så kul. Hoppas att hon står kvar under uppvisningen och inte springer till oss hela tiden...

Hoppas alla får en toppen helg för det ska vi ha....

Inga kommentarer: