05 februari 2009

Snö igen

Utanför fönstret snöar det här mysigt. Igår var jag och Sabine in till Lindas butik Cool & Mini, det var förtur på rean. Köpte en byxa och tröja till Astrid. Till Ellen vart det en klänning i samma tyg. Jag tycker att det är lite roligt att de är lika men med olika plagg. Pappa i huset var inte lika road men vem räknar den rösten när det gäller kläder hihi.. Gjorde även en beställning på mössor från Sarah hennes nya hemsida hittar ni här http://www.saxdesign.eu/. Coola mössor med attityd. Kommer bild på dem när de har kommit. Åter kommer ikväll med bilder från babysim och kläderna.
Nej nu ska jag ta och äta frukost sen väcka Ellen. Idag är det ju dagis igen och jag och Astrid ska till kyrkis.

Ha det bra alla!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Är alltid kul att träffa dig Tessan :-D Hann tyvärr inte se vad du handlade men tror det blev Nanoou va? Kul att klä tjejerna lite lika med ändå olika. Vi pratar jämt om golfen och jag tror att vi ska göra slag i saken och ta en sväng i vår. Vi kanske kan åka nånstans och sova över en natt och spela två rundor?! Vi pratar med grabbarna om det!

STOR kram. Ha en bra dag!

/Linda :-)