03 februari 2009

Förkylningstider..

Här är det snorigt, Astrid och jag snarkar ikapp på nätterna känns det som. Igår var Ellen på dagis och de hade varit ute hela dagen. Ellen var så nöjd för de hade ätit ute och haft vilan ute i vindskyddet. De små sover och de större sitter i sovsäckar och lyssnar på saga.
Snart ska jag väcka Ellen och sedan ska vi gå till dagis. Efter lämning ska jag och Sabine ta och gå en sväng med Botvid och Astrid.
Vi har -10.8 här så det är sån härlig luft ute, det gäller bara att klä sig ordentligt..

I morgon ska jag ta barnen och åka till Gävle en sväng så de får träffa morfar, ska även gå en sväng till boulongern och mata änderna.
I morgon kväll så är det förtur på REAN på Cool & Mini och Linda kommer hem från Danmark så jag vill gärna dit och kika om det finns nåt roligt kvar.
Lindas blogg hittar ni här http://modigamyran.blogg.se/ hon har även roliga tävlingar så det är värt ett titt då det är fina priser i potten.

Inga kommentarer: