09 januari 2009

Vilken dag

Började dagen med att ringa Svanberg för att få ryggen fixat, hann bara lägga på luren så ringer en Tobias har jobbat åt i stockholm och vill ha hjälp. Han tog sug bilen och drog, har jobbat hela dagen och ska nu jobba hela natten med. Bra med eget företag! Kl 12.15 gick jag. Ellen och Astrid och hämtde Izabelle på skolan. Hem och fikade med dem sen var det bara att förbereda inför pizza baket nu ikväll. Nu är pizzan avklarad och Ellen har även hunnit äta kvällsfika (finns igen botten där inte) Väntar nu på att Iza och Ellen ska borsta tänderna och krypa ner i Ellens säng. I morgon bär det av det gropen med pulkor och matsäck. Astrid ska farmor få ta och hon är ju ganska bökig våran lill tjej så farmor blir väl helt slut.
Nej nu måste jag leta på kläder inför morgondagen ( 5kg till ska jag ner innan jag kommer i mina täckisar) som tur var har jag Tobias som jag kan ha...hihi
Ryggen är fixad men tror att det blir ett besök till på måndag....

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevlig helg på er! Mysigt med pulka och matsäck :-)

kram Linda :-)