17 januari 2009

Ojoj..

-10 grader var det i morse... nu är det bara -5,5 mmm varmt!! NOT!
Har precis kommit från ishallen kusinen Kim spelade match mot Brynäs. som alltid står det föräldrar och skriker på läktarna.... Hoppas att man själv aldrig kommer att göra det.
Babysimmet gick i alla fall jättebra! Astrid gillar inte att ha det så varm i vattnet så det var toppen åt henne, benen gick och hon plaskade på för fullt.
Bilder kommer senare.
Till veckan börjar Ellen på nya dagiset Älven, tror att hon blir nöjd med det faktiskt.
Måndag är det fullt upp här.
Kl 9.00-11.00 Är det kyrkis
Kl 13.00-14.00 Är det nya dagiset och inskolning
Kl 14.oo Ska jag med Astrid till doktorn i Tierp.
Kl 16.00 Fixa pajen till Ljuspartyt på kvällen
Kl 17.00-17.40 Lek och rörelse med Ellen
Kl 18.30 Är det Ljusparty
Sen har man lite mer att pyssla med ska nämligen ha Plexus också under måndagen.
Nej nu ska jag städa lite så jag slipper göra allt på i morgon.

1 kommentar:

Marajsan sa...

Tjena Tessan

Jag hittade räknaren på följande sida http://www.easycounter.com/se jag är ju ingen datanörd men jag lyckades iaf att få in den på sidan efter en stunds grubblande :)
Lycka till!!