02 november 2008

Tårta och muffins

När vi gifte oss så frågade jag Tobias syster om hon hade lust att göra våran bröllopstårta och det ville hon. Jag fick aldrig smaka eller se nåt av den förens det var dax att äta den och gissa om jag vart lycklig att få se denna fina tårta på bordet. Hon hade plockat alla hallon och blåbären själv och även gjort sylten själv. Den var super god och super fin. trodde aldrig att jag skulle gifta mig och trodde heller aldrig att jag skulle ha en tårta med 5 våningar.


Igår var vi till Petra och Dan och tittade på hockey det hade vi kunnat strunta i Brynäs åkte på stryk IGEN! Men strunt i det, Petra hade bakat dessa fina muffins, med spindlar på riktigt läskiga va.. Hon är händig hon Tobias syster. Petra borde börja sälja sina fina bakverk för de är alltid supergoda och fina.
Tog receptet på muffinsarna ska göra rosa såna till Ellens kalas, fick Dora formar av en VÄN så hon blir nog ännu poppis när Ellen väl får se dessa. Eller vad tror ni!? Dora är ju Ellens favorit.


Inga kommentarer: