31 mars 2011

Våran första dag tillsammans :-)

I morse ringde Tobias klocka kl 5.10 trodde då i vårat stilla sinne att Frasse skulle vilja gå ut, hahah så var inte fallet!!! Han tittade konstigt på tobias och undrade bra varför han stod där och ropade hans namn... men katter for ner de ville ha mat. Efter en stund gick Frasse ner och tog sig några tuggor i kattmatskålen och så vart det en snabb kiss, sen kom han upp i sängen igen mysigt det här.

Katterna har sovit i Frasses säng på golvet, så i natt får vi se om vi ligger alla 5 i sängen eller bara 3. Katterna börjar närma sig Frasse sakta men säkert.

Idag har det promenerats både till centrum och till REAB och jag hoppas och tror att de som träffat honom idag gillar honom för det gör vi!

Han har även hunnit lekt med Plexus, vågade inte släppa honom lös men när de sker kommer de nog leka ännu bättre!


Nu är det dax för lite kvälls fika snart, Ska nog ta en sväng i bilen med för att testa hundburen


Ha en bra kväll alla det ska vi ha!!!!

Kommer uppdatera med bilder i morgon!


Kramar till dig "mamma Karin" som jag vet läser min nya mattes blogg :-) Jag har det bra men jag vet att du saknar mig, saknar dig med men jag trivs bra.

1 kommentar:

Karin sa...

Ja Frasse, självklart läser jag:-) är såååå glad att du fått en sån underbar ny familj! Men du kommer alltid att finnas i mitt hjärta...