15 juni 2009

Klassfest och annat skoj!

Konserten var bra men det regnade hela tiden och jag såg inte så mycket heller men jag fick i alla fall höra Bruce.
Inget slår Ullevi så är det men vad gör man..

Nu i torsdags så var jag och gjorde naglar känns så fräscht att ha fått det gjort!

Och i lördags så hade vi våran klassfest. Det var 10 år sedan vi gick ut gymnasiet. Hanna och jag träffades här hemma först för en drink sen bar det av till Gävle och Berggrenska gården. Där mötte vi upp Johanna och Kiwan. Mimmi kom efter jobbet.
Maten var toppen och lika så sällskapet!
Detta är nåt vi måste göra om kändes som om vi inte hade varit i från varan så länge som 10 år helt otroligt!

Nästa träff ska vara här hemma hos oss!

Nej nu ska jag återgå till att sy mina gardiner som jag har börjat med. Sen ska jag gå och packa lite inför stugan i helgen!

Hoppas alla har det bra!!!


kramar på er

1 kommentar:

Sara sa...

Hej på dig!

Hoppas midsommar har varit härlig.
Vi ska flytta till Stigs Gård. En tre och en ½ på nedre plan, så vi har pytteliten gräsplätt och fin altan och sen en framsida också som är super. Ska bli sååååå härligt. Behöver inte ens byta tapeter för den är så nyrustad och fräsch.

Kram på dig