27 oktober 2008

Fint väder..

Vaknade för en stund sen och tittade ut.. Solen är på väg upp så det blir nog en fin dag idag. Tobias åkte iväg med sugbilen precis, Ellen tittar på Dora. Hon kommer att få en sån överraskning på sin födelsedag, för vi har beställt en Dora tårta till henne. Det är ju hennes favorit så det kan ju vara kul att ha henne på tårtan också.
Idag ska jag och tjejerna gå och väga lite paket sen har jag lovat Ellen att hon skulle få gå och leka på lekparken. På eftermiddagen ska vi nog åka och knäppa kort till tidningen, sen kanske vi ska till IKEA och köpa byrån som jag vill ha till tjejernas kläder.
Nu har Astrid somnat på lekmattan så nu ska jag nog springa in i duschen.

Ha en bra dag!

PS Det är tävling på modigamyrans blogg, länk hittar ni här på min sida längst ner.

Inga kommentarer: